Ο Ηλίθιος

Καταλαβαίνω τώρα, ο ηλίθιος, συνηδειτοποιώ επιτέλους τη σοφή σκέψη πίσω από το κενό του βλέμα. Γκρινιάζω και καταριέμαι Γερμανούς και Βέλγους και δήθεν δοσίλογους πρωθυπουργούς γιατί λέει μου κάνανε τη ζωή κόλαση με φόρους με μειώσεις μισθών. Θα ήμουν το λιγότερο αχάριστος αν δεν εξέφραζα τώρα εδώ την ειλικρινή μου μεταμέλεια, αν από εδώ και πέρα δεν δήλωνα την τυφλή μου εμπιστοσύνη σ’ αυτά τα λαμπρά μυαλά, τις γιγάντιες αυτές ψυχές που με κόπο κι αυταπάρνηση τριάντα χρόνια τώρα με σκεπάζουν στις φτερούγες της στιβαρής τους προσωπικότητας, δεχόμενοι μόνο την αστείρευτη δυσαρέσκειά μου για τα πάντα.

Παίρνω λοιπόν το μάθημά μου βλέποντας τους κουμπάρους που πήγαν να σηκώσουν μπαϊράκι (δήθεν ή και όχι). Βλέπω το ανθρωπιστικό δράμα να εκτυλίσεται όπως δεν το είχα φανταστεί ποτέ μου. Και πάλι στέκομαι ευγνώμων που υπό τη λαμπρή ηγεσία των τελευταίων τεσσάρων χρόνων (δήθεν ή και όχι), δεν είμαι σε μια ουρά στο ΑΤΜ, τι να κάνω άλλωστε εκεί, η αγορά εδώ δουλεύει, έστω υπό τα πρότυπα της ανταλλακτικής οικονομίας. Ευτυχώς που δεν γίναμε “Κύπρος”. Μάλλον η Κύπρος έγινε Ελλάδα.

Από εδώ και εμπρός θα πάψω να είμαι τόσο ενοχλητικός προς τους κυρίους αυτούς. Θα κοιτάω, από μακριά για να μην ενοχλώ, κι όταν θα μου ρίχνουν κανα βλέμα θα χαμογελώ εγκάρδια και θα απομακρύνομαι, να κάνουν κι αυτοί τη δουλειά τους, μη γίνομαι βάρος. Έτσι, κατ’ άλλους μέχρι το Πάσχα ή για κάποιους από το Σεπτέμβριο και μετά (δήθεν ή και όχι) απογειωνόμαστε !

Με εκτίμηση,

Ο Ηλίθιος (δήθεν ή και όχι)

Leave a comment

Filed under Σύγχρονη Ιστορία

Leave a Reply

